چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

چار دیواری

یه لحظه میاد ... همون موقع مینویسم ...

سری به گذشته ام

... و حالا من مانده ام و من !


همه چیز از تو شروع شد ولی آنقدر درگیرت شدم که هرگز نفهمیدم روزی همه چیز بی تو تمام خواهد شد.

میدانستی به سنی رسیده ام که آسان دل میبندم و سخت دل میکنم! همین تو را وسوسه کرد اما دیگر از روی این نوشته ها مرا نشناس،فکور و صبور می نویسم اما اینگونه زندگی نمیکنم.

 

سخت دل میبندم ولی آسان رها میکنم دیگر نمیخواهم همه چیز با تو شروع اما بی تو پایان یابد !


 میدانم خواهی آمد و خواهی خواند این ها را ... به گمانم ارزش یکبار دیگر را دارد !


امتحان کن

نظرات 4 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 11:13 ق.ظ http://tamekhisebaran.blogfa.com

رُستنی ها کم نیست، من و تو کم بودیم

خشک و پژمرده و تا رویِ زمین خم بودیم

گفتنی ها کم نیست، من و تو کم گفتیم

مثلِ هذیانِ دمِ مرگ، از آغاز چنین در هم و بر هم گفتیم

دیدنی ها کم نیست، من و تو کم دیدیم

بی سبب از پاییز، جایِ میلادِ اقاقی ها را پرسیدیم

چیدنی ها کم نیست، من و تو کم چیدیم

وقتِ گل دادنِ عشق، رویِ دار قالی

بی سبب حتی پرتابِ گلِ سرخی را ترسیدیم

خواندنی ها کم نیست، من و تو کم خواندیم

من و تو ساده ترین شعرِ سرودن را در معبر باد، با دهانی بسته واماندیم

من و تو کم بودیم

سیمین سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 01:30 ب.ظ http://blackmight.blogsky.com

باز فکر منو نوشتی! باز من فکر کردمو تو نوشتی!
حرفای امروزو هر روز من بود
دیگر اینگونه نیستم...

فکر به فکر راه داره !
تو هم خیلی از افکار منو مینویسی ...

راحی یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 01:07 ق.ظ

رفتار من عادی است

اما نمی دانم چرا این روزها

از دوستان و آشنایان

هرکس مرا می بیند...

از دور می گوید:

این روزها انگار حال و هوای دیگری داری!

ولی باور کنید

من مثل هر روزم

با آن نشانی های ساده

و با همان امضا، همان نام و با همان رفتار معمولی

مثل همیشه ساکت و آرام

فقط شاید کمی بیشتر از روزهای قبل مرده باشم !

راحی دوشنبه 23 بهمن 1391 ساعت 09:15 ب.ظ http://oryanieeshgh.blogfa.com

سلام داداشی .

نمیدونم دلنوشته هات واقعیه یا نه .ولی اگه هست منو نگران میکنه .

شاید بگی ربطی بمن نداره ولی واقعا نگران میشم خودمم دلیلشو نمیدونم .

این نوشته ها هر چی که باشه حس وحال این روزای منه
از لطف تو دوست خوبم بی نهایت ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد